Bara åtta dagar kvar!

Just nu är jag glad. Just nu mår jag bra. Allt jobbigt som har legat och gnagt är avklarat. Eller, kanske inte allt jobbigt. Men det jag länge varit nervös inför, nämligen fotograferingen hos Elite, genomfördes i onsdags. Man fick behålla ett foto gratis, och här är det jag valde att behålla:



Förresten, jag undrar om någon kommer känna igen mig när jag är hemma. Har nämligen slingat, färgat och klippt håret. Det ni.

Nej, nu tycker Amanda att vi ska bege oss. Och jag håller med. Får se om vi går tillbaka hit till internetcafét nån mer dag i veckan. Tjohej på er!

Och tack ni som bryr er <3

Kommentarer
Postat av: rawbert

Wow, thats hot!



Vilken pingla alltså, najs bild :)

2009-04-12 @ 20:23:49
Postat av: anna

Jätte fin!!! :) blir lite avis

2009-04-12 @ 23:35:53
Postat av: Sara

Härligt det där med håret! Är avundsjuk. Skulle också vilja ha ett hår som inte ser ut som ett skatbo. Funderar på att besöka Susanne, men samtidigt vet jag inte om jag vill det. Vill riskera att förstöra något nu liksom :O Frisyren får vara som den är tills efter studenten. Då jävlar ska vi köra på major change! :D Färga lär jag väl göra en gång till hemma men det är ett måste för lite stadga så. Och pyret, jag älskar bilden! Den är superfin. Skulle också vilja göra något sånt. Fast jag vet inte om jag skulle våga men.. Längtar efter dig. Se till att komma hem nu mupp! <3

2009-04-14 @ 19:54:22
URL: http://sarapierre.blogg.se/
Postat av: Linda

Snyggingfoto;)

2009-04-15 @ 09:30:03
URL: http://lindasoderstrom.blogg.se/
Postat av: Madde

Rawbert: haha, oj oj, man tackar :)



Anna: Tack! :)



Sara: Ja, det var skont att gora nat at mitt hemska har. :P Jo, det kan ju vara bra att vanta tills efter studenten, ifall du skulle forandra det och inte bli nojd liksom... Tack! Alltsa, det var inte sa farligt som jag hade trott. Du skulle latt klara det. :) Saknar dig ocksa! Kommer ju hem pa mandag, hihi. <3



Linda: Tack! :D

2009-04-15 @ 13:12:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0