You mean well, but you make this hard on me.

Det kanns som man ar avklippt fran civilisationen nar man inte har nat internet. Javla skit liksom. Vad ska en stackars arbetslos sate annars hitta pa, om man inte kan komma ut pa the net? Har sitter jag och skriver pa ett nedrans internetcafe. Snabel-a:et, fragetecknet och en massa andra symboler sitter pa helt fel stalle. Fy fasen.

Jag undrar varfor det ska ta nastan tre veckor att skriva over ett internetabonnemang fran en person i en byggnad till en annan person som bor i samma byggnad. Jag slar vad om att de tar betalt for de dar veckorna. Havdar att "fy fasen vad vi kampade med ert internet under dessa veckor. En av vara medarbetare fick svara sar av att sitta pa sitt arsle och inte gora nanting vettigt, och var darfor tvungen att uppsoka lakare."

Men nu vet ni i alla fall varfor jag inte kommer synas pa msn de narmsta veckorna. Varfor det inte kommer dyka upp nagra London-bilder i min bilddagbok. Varfor det inte skrivs nya deppiga PM pa Facebook. Jag lever dock fortfarande. Och jag skulle absolut inte bli ledsen om jag fick ett eller annat sms da och da. Inte alls.

Kommentarer
Postat av: Sanna

darn, vad jobbigt ju!

2009-04-03 @ 11:29:40
URL: http://mondaymorning.blogg.se/
Postat av: Sara

Vi kommer sakna dig gumman! Jag vet inte vad jag skulle göra utan internet så länge :O någon skulle tvingas underhålla mig 24/7.

2009-04-03 @ 22:02:18
URL: http://sarapierre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0