Jag känner mig lite kvävd.

Kan andra inte förstå att man ibland inte orkar ens det minsta lilla? Att jag beter mig på ett visst sätt och häver ur mig saker för att jag helt enkelt inte är hel?

Det finns saker som sitter i vägen. Saker som inte borde läggas på mig. Saker jag inte rår för. Jag önskar att man kunde mogna samtidigt. Men ibland är det alltför tydligt att det gapar ett hål mellan oss.

Det är som att jag inte får känna det jag känner, men speciellt som att ingen riktigt vill lyssna när jag försöker prata om det. Det kommer ju sluta med att jag inte längre pratar. Antingen tas det inte på allvar, eller för mycket på allvar. Finns det inget mellanting? Äsch. Det kliar på själen, men jag kanske vänjer mig.

Lyssnar på Snow Patrol och undrar varför jag inte lyssnat sönder dem tidigare. Det känns nästan som låtarna är skrivna till såna som jag. Såna som inte klarar sig utan lite melankoli. Love <3

Kommentarer
Postat av: Sanna

möh, det låter inte bra ju, konstant klianda själar är inte nice. Fast min kliar också. vet inte om det är på samma sätt bara. Men jag tycker vi bestämmer att det måste gå över. möh.

snow patrol är heaven <3

2009-08-09 @ 23:54:46
URL: http://mondaymorning.blogg.se/
Postat av: Sanna

och that one har rätt att känna precis vad hon känner för vad än det är och vare sig hon vill det eller inte så är det ju inte så mycket hon kan göra åt det själv heller, det är ju det som är det jobbiga men samtidigt rätt häftiga med feelings.

2009-08-09 @ 23:56:20
URL: http://mondaymorning.blogg.se/
Postat av: Patricia

Sv: Åh, ja! Jag är så glad att de kom hit så att alla som ville fick chansen att se dem :)



Jag hoppas det känns bättre snart... :)

2009-08-10 @ 13:02:07
URL: http://patriciasmodeblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0