Måste sova... Måste skriva uppsats...

Köpte nyss en jul-/nyårsklänning samt ett par converse från asos. Någon borde gömma mitt visakort såhär på natten.

Näe, nu måste jag sova. Ska upp imorgon och skriva uppsats, sen träffa Erika kl ett vid domkyrkan. Därefter hem och eventuellt skriva lite till och till slut iväg igen till ett födelsedagsbarn på kvällen (kommer jag hitta dit?).

Jag vill drömma en rund dröm. Den får gärna forma ett O. Trevligt.

Ibland, när jag är riktigt jävla irriterad, skulle jag kunna putta ner dig för ett stup, vända ryggen till och gå utan ånger. För en stund iallafall. Sedan skulle jag väl förmodligen ångra mig. Eller, egentligen vill jag bara ge dig en ordentlig örfil. Jag hatar att du styr över mig. Nu vet du.

Densombestämmer...Suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0