Going through changes.

Nu får det vara slut med alla tråkigheter i denna blogg! Jag är så förbannat trött på mig själv och mina deppiga tankar. Måste möblera om i min hjärna. Från och med nu ska jag tro på att det finns nåt fint som väntar, och i de stunder då jag har svårt att tro ska jag åtminstone låtsas att jag tror. Även om jag ibland mår dåligt ska det dåliga inte få styra min värld.

Jag vet att det kommer bli svårt för mig att stå fast vi det här. Men jag kan lova att jag ska försöka.

Kommentarer
Postat av: rawbert

You go girl!

2009-02-08 @ 11:42:39
Postat av: Sara

här kommer jag och känner att jag valt exakt rätt kommentar så har Rawbert redan skrivit exakt samma. Vad är det här för rättvisa det här? :(

2009-02-08 @ 22:21:07
URL: http://sarapierre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0