Grupptryck.. eller nåt sånt.

Jag lovade väl lite halvt att det skulle komma fler detaljer om den långa natten här i min blogg, men jag orkar nog inte skriva om allt detdär. Det var så mycket underligt som hände. Inte skrämmande underligt - det är ingen som behöver vara orolig. Det var underligt på ett roligt sätt.



Jag hade inte tänkt bry mig om listor längre, men efter att ha stött på denna lista i en sjuhelsikes massa bloggar känner jag av något slags tryck. Jag får väl helt enkelt ta och fylla i den.

4 AV MINA FAVORITPROGRAM
- Vänner
- One tree hill
- Skins
- Sex and the city

4 SAKER JAG GJORDE I GÅR:
- Fick manikyr, pedikyr och håret fixat.
- Gick på skandinaviskt partaj på The Warwick
- Träffade en australiensare som blev kär i mig. Ibland var jag lite kär i honom också. Men bara i smyg. Han var väldigt mycket man och jag är väl för lite kvinna, antar jag. 'Know just, just what you are. You're a womanizer!'
- Blev bjuden på efterfest hos två göteborgskillar. Eller vänta, tekniskt sett var det ju idag de bjöd med oss.

4 SAKER JAG SER FRAM EMOT:
- Den 6 maj!
- Bebisar i sommar
- Börja plugga (!!)
- Tattoo
- Hitta min prince Charming
(Oj, det där var visst fem saker. Höhö)

4 SAKER PÅ MIN ÖNSKELISTA:
- En prince Charming
- Sol och värme
- Den där klänningen som jag tjatat om i min bilddagbok
- Att något trevligt och lite oväntat händer

Kommentarer
Postat av: lina

du skrev fel, sjunde maj ska det vara ;)

2009-03-01 @ 10:31:51
URL: http://ramlad.blogspot.com
Postat av: rawbert

jaha du ska få bebisar i sommar och inget har du sagt :)

2009-03-01 @ 11:13:29
Postat av: Sara

Pluralis? Jag kan bara räkna till en. Vem är det jag glömmer? :O

2009-03-01 @ 22:27:14
URL: http://sarapierre.blogg.se/
Postat av: Elin

Vad händer 6 maj? Och vilka bebisar? :)

2009-03-03 @ 19:48:41
Postat av: Madde

Lina: Haha, jaa 7 maj blir det party! :D



Rawbert: Oj, hade jag glömt att säga det? Oops..



Sara och Elin: Min syster och en vän jueee :)

2009-03-03 @ 22:43:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0