Ingen mandelmassa (men just det klagar jag inte över).

Detta är vad som händer när man bor utomlands - man missar helt att det är fettisdagen/semlornas dag. Någon kunde väl ha hört av sig? Snyft.

Amanda drog ner mig på jorden idag, då hon förklarade att vi inte kommer ha med oss så mycket pengar härifrån som vi först trott. Detta kan iofs bero på att vi nu varit utan arbete i en månad och att vi under den tiden har spenderat pengar på grejer som jaa... mat, bland annat (vem behöver mat, egeeeentligen?). Jag blir lite deppig nu när jag tänker på alltihop. Kommer jag inte ha råd med allt roligt jag planerat att göra i vår/sommar? Om jag får jobb på GB även i år, kommer det med största sannolikhet bli min räddning. Har skickat in en ansökan och håller tummarna. Men man vet aldrig, jag kanske får strunta i mina planer... depp, depp...

Nu ska jag joina Febe och Amanda som ser på SATC.

Kommentarer
Postat av: rawbert

Jag fattar inte grejen med mandelmassa, det är blää. Skrapa bort det sen äter jag semlan.



Håller tummarna att du får jobb i sommar!

2009-02-25 @ 11:43:16
Postat av: Sannus

jag missade fettisdagen fast jag bor hemma, mööh. Måste fixa en semla sen. men mandelmassan är ju det bästa av allt, det bästa med hela semlan :D

2009-02-25 @ 13:28:31
URL: http://mondaymorning.blogg.se/
Postat av: AnnG

Jag har inte skickat in min ansökan än, men inte oroar jag mig för det! ;D Don't depp, pleeease? :]

2009-02-26 @ 18:08:23
URL: http://kastasand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0