Japp, så är det.

Jag vet att det är en hel del personer som till och från läser min blogg - en del personer jag kanske inte brukar berätta sånthär för. Men jag vill bara belysa ett roligt faktum. Jag har väl ett visst rykte, och det är nog få som ser mig som annat än den lilla blyga och pryda flickan. Hittade precis en rolig grej på Facebook. "Hur hör det här ihop då?" tänker kanske ni. Jo, där kan man svara på olika frågor gällande om man tror att vännerna har gjort det ena eller det andra. Visst, jag har inte gjort så mycket konstigt (som att röka marijuana eller hoppat bungyjump eller fallskärm eller druckit en dunk bensin eller sniffat lim). Men den som svarade "Nej" på "Tror du att Madeleine har strulat med någon på jobbet?" har inte alla fakta, så att säga. Nej, jag har inte strulat på själva arbetsplatsen. Dock blev jag en klubbkväll/-natt lite halvt attackerad (ganska kärvänligt, kan man nog tillägga) av en kollega. Synd att det inte var den kollega jag hade hoppats på. Höhö.

Okej, jag är väldigt trött. Och detta inlägg är bara pinsamt för mig. Men jag tycker det är lite roligt att kasta grejer i ansiktet på de som tror för lite om mig. Men börja för all del inte tro för mycket nu! Då blir ni bara besvikna. Jag är ju ganska tråkig egentligen...

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, jag minns hur roligt det var den kvällen vi satt och pratade om det här. Jag gissade rätt och du berättade alla godbitar :D <3

2009-02-03 @ 23:37:51
URL: http://sarapierre.blogg.se/
Postat av: Madde

Sara: Haha, ja det var så himla läskigt när det första du skrev var "Låt mig gissa... Du hånglade med *****". SPOT ON utan att jag berättat något innan dess. Som att du är tankeläsare. Eller du kanske bara kan läsa hans tankar? Jag menar, det var ju hans initiativ, hans plan. :P

2009-02-04 @ 00:57:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0