Knepigt.

Vi har det lite knasigt just nu. Igår var det exakt två månader tills vi ska åka hem. Och två månader kan man ju tycka att vi ska kunna jobba. Men saken är den att vi kommer få besök mellan slutet av mars och början av april. Och efter det vill vi ha tid att åka runt lite i London och andra ställen för att utforska så mycket som möjligt innan vi måste städa och packa ihop våra Londonliv. That leaves us with i princip bara en månad då vi har möjlighet att arbeta. Det känns lite kört, faktiskt. Egentligen har jag inget emot att ha all denna lediga tid till att bara göra sånt vi vill (resa, utforska osv), men vi kommer nog hinna bli ganska uttråkade. Suck, har någon några bra idéer och förslag?

Kommentarer
Postat av: Sanna

hähä, om ni har råd skulle jag lätt strunta i jobbiten och bara njuta och åka omkring överallt. ni måste ju nästan se skottland innan ni åker hem!

2009-02-22 @ 18:03:10
URL: http://mondaymorning.blogg.se/
Postat av: Sara

hmm, jag har inga bra förslag. du har nog sett allt jag känner till (=dåligt sara, bra maddie).

2009-02-22 @ 21:25:40
URL: http://sarapierre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0