No one has the guts to shut us out.

Här sitter jag i min ensamhet, då min sambo är i Svedala hos nån kille som hon visst tycker om eller hur det nu var. Det är lite mixade känslor här hos mig. Jag är en sådan människa som tycker det är väldigt skönt med lite ensamhet då och då. Men just nu har jag lite tråkigt och det skulle vara så mysigt om Amanda var här och vi kunde titta vidare på One Tree Hill och jag kunde snor-snörvla och hon kunde fnittra åt roliga ögonblick i serien sådär gulligt som bara hon kan (på det där sättet som jag tycker väldigt mycket om men aldrig har berättat för henne att jag tycker om) och jag kunde be henne om lov att äta kakor och glass och hon kunde säga "Nej, ta ett äpple".

Jag får nöja mig med att vara min egen mamma idag. Det är inte lätt, ska ni veta. Jag är inte så bra på det. Men jag har faktiskt ätit mat idag, jag lovar. Grannen lagade sin gamla vanliga sweet and sour chicken med ris. Det var gott.

Just nu lyssnar jag på urbra musik på Spotify. Funderar på att se på film. Och om jag ska se på film ska jag definitivt äta lite glass. Men bara så du vet, Amanda; om all glass råkar vara borta sen när du är glass-sugen så är det inte mitt fel. En liten nisse kom in och stal den medan jag sov.

Kommentarer
Postat av: rawbert

we are scientists - after hours! gotcha :)

2009-02-08 @ 01:40:04
Postat av: Madde

raaaawbert: yeah you got me there... ;P

2009-02-08 @ 02:55:02
Postat av: AnnG

Vad duktig mamma Amanda är! Om du skulle fråga mig om du fick äta glass och kakor skulle jag aldrig kunna säga nej! :P

2009-02-08 @ 10:47:50
URL: http://kastasand.blogg.se/
Postat av: Elin Jay

Haha, söt du är! :)

2009-02-08 @ 13:23:11
Postat av: Amanda

naw, du är världens sötaste. jag räknar liksom med att glassen ska vara borta när jag kommer tillbaka, är den inte det så blir jag liksom lite orolig nästan. så nu tänker jag gå emot mina matprinciper och säga: ät glass!

2009-02-09 @ 14:16:07
URL: http://charlice.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0