Stop, it's too late. I'm feeling frustrated.

Jessica har skapat en ny header till mig. Tack tack! Vad tycker ni om headern? Jag tycker den är jättefin, förutom att jag ser ut som ett skelögt spöke på den högra bilden. Men det är ju inte Jessicas fel, liksom. Jag funderar dock på om jag kanske borde ha lite mer färg i min header? Mer färg i tillvaron? Men fasen, jag gillar ju svartvitt... Ska kanske ta och experimentera lite själv, höhö. Min stackars syster är sjuk och orkar såklart inte spendera all sin tid vid datorn för att göra tjänster åt mig. So I'm on my own. It's me and picnik.

Kommentarer
Postat av: jessica

varsågod, varsågod. och nej, du ser inte ut som ett skelögt spöke.

2009-02-16 @ 22:31:28
URL: http://soderberg-j.blogspot.com
Postat av: Sannus

åh, jag var in på systerns blogg nyss (om det är systern som också kommenterat här that is) och jag blev psykiskt avundsjuk på hennes lovelylovelyunderbartpretty header O_o

<3

2009-02-17 @ 12:55:20
URL: http://mondaymorning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0