When the stars go blue.

Snart springer min älskade katt på gröna ängar. Då känner han ingen smärta, då har han ingen krånglande mage eller ben som hoppar ur led. Jag hoppas verkligen att vi träffas igen. Annars står jag nog inte ut. Fick ju inte ens chansen att säga hejdå...

Igår var vi på musikalen "Oliver!". Härligt var det sannerligen. Fantastiska sång- och dansnummer. Barnen imponerade stort på mig - särskilt en liten pojke som inte kan vara mer än 5-6 år. Han var hur söt och duktig som helst. Ja, typ världens gulligaste! Jag vill adoptera sötungen och letade febrilt efter honom i mitt programblad, men with no luck. Om jag hade fått veta hans namn hade jag kunnat leta upp hans adress och kidnappa honom. Höhö. Äsch, jag får väl nöja mig med att hoppas att jag får egna barn och tvinga dem att vara sådär söta (om de inte är söta av naturen, liksom).

Ni kanske är lite nyfikna på om det är några kända personer som medverkar i musikalen? De jag känner till sedan innan är Rowan Atkinson (som Fagin), Burn Gorman (som Bill Sikes, bild på Gorman) samt Julian Glover (som Mr Brownlow, bild på Glover). Nåja, jag kan väl avsluta med att säga att om ni har svängarna förbi London inom de närmsta månaderna rekommenderar jag er verkligen att se "Oliver!". Very nice indeed, mhm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0