Yeaaaaaaooooohoooo, this sex is on fire!

Nu har jag bytt header igen. Om min syster tycker bättre om denna än den hon skapade själv borde det vara okej. Så tänkte jag. Jag uppskattar iaf alla synpunkter, tackar! :) Okej, men vad tycker ni nu när ni ser denna bild i större format? Borde jag ha den svartvita istället? Eller en kombination av de båda, som vissa föreslog?

Oj, jag kan nästan inte trycka på rätt tangenter. Har druckit lite vin.. och en drink. Ska kanske ut på den lokala puben, dressad som en cowboy. Tjingtjong, plingplong.

Kommentarer
Postat av: rawbert

tisdagsfest!?!? ill tag along

2009-02-17 @ 23:21:14
Postat av: Sannus

haha, hur var det nu with those things messing with your brain? :p haha va? är det maskerad? :D typiskt, det hade varit kul, men det missar man ju!



hm, jag tycker det är fint som det är nu :D

2009-02-18 @ 09:04:47
URL: http://mondaymorning.blogg.se/
Postat av: Jessi

OUH, ha den här. Du är ju så himla vacker, Mårdisen <3 Saknar dig, tårtsmulan! Kläm!

2009-02-18 @ 15:06:39
Postat av: Madde

Rawbert: Haha, fest och fest. Biljard blev det!



Sanna: Those things keep on coming back. ;) hehe nej inte maskerad, jag tyckte bara att min rutiga skjorta var lite cowboy-aktig. och tack för din åsikt gällande min header!



Jessi: Du är så rar, kära vän. Saknar dig också <3

2009-02-19 @ 20:21:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0