You wouldn't say so if you were me.

Det är så orätt av mig att bli sur och avundsjuk och känna mig som tredje hjulet och känna mig som den mest ensamma i världen och tycka att folk kan ta sitt jäkla gullande nån annanstans där ingen liten ensam person behöver se eller höra och tycka att det borde vara hur lätt som helst att aldrig, aldrig, aldrig tjafsa med varandra för att istället vara evigt tacksam att man har sin käresta. Det är så orätt av mig, eftersom jag borde vara glad för andras skull. Men det ska jag säga er, att det är inte lätt att bara känna glädje för någon annan som verkar ha precis det man själv letar efter. Så länge man inte har något alls själv, kommer den där glädjen för andras skull alltid att få trängas med avundsjukan.

Kommentarer
Postat av: rawbert

Jag blir också avis på lyckliga par, klart man också vill ha någon :) It makes sense!

2009-02-06 @ 16:52:27
Postat av: Madde

Rawbert: Vad ska vi ensamma stackare ta oss till? :)

2009-02-06 @ 20:46:07
Postat av: Sara

Jag har varit precis sådär. Men jag håller på tankarna om att det någon gång tar slut, allt det här hopplösa :)

2009-02-08 @ 22:14:55
URL: http://sarapierre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0