Your love is what I prefer.

Idag har jag varit lite pojke. Köpte nämligen ett dataspel som jag tror det är fler pojkar än flickor som spelar. Men det struntar jag i. Jag har inget emot att vara pojke! Å andra sidan föredrar jag pojkar själv, så det är nog bäst för mig om jag fortsätter vara bara flicka. Eller vad tror ni?

Imorse fick jag fina saker av världens bästa sambo. Croissantes och chokladhjärtan. Ja, hon är den finaste sambon ever. Hon tar hand om mig hela tiden, mest i smyg. Hämtar saker åt mig, säger åt mig att "nu måste du äta mat" och "nu borde du väl sova?" osv. Så inbilla dig inte att jag inte märker att du är för snäll mot mig, mycket snällare än jag förtjänar! Jag uppskattar det verkligen, barasåruvet. <3

Kommentarer
Postat av: Amanda

jag är verkligen inte föör snäll. ibland behöver du bara en liten push till att (till exempel) äta mat. :P annars blir det ju lätt att pojken i dig fastnar i roliga dataspel. :) men jo, jag tror nog att det är säkrast att du fortsätter att vara flicka. det kan ju bli lite problem annars, hm hm. <3

2009-02-15 @ 11:46:06
URL: http://charlice.webblogg.se/
Postat av: Amanda

och by the way så fick ju jag världens sötaste alla hjärtans dag - gåva av dig också. tihi. :)

2009-02-15 @ 12:34:52
URL: http://charlice.webblogg.se/
Postat av: Sara

Aww, jag skulle också behöva en Amanda. Du har inte kommit på något lyckat sätt till kloning? :)

Och hm, inget fel med att gilla pojksaker, men jag skulle föredra om du förblev tjej! hihi. <3

2009-02-15 @ 13:09:10
URL: http://sarapierre.blogg.se/
Postat av: Madde

Amanda: Du är en bra assisterande mor. ;) Jaa, du får ta hand om lilla monkey ^^ <3



Sara: Haha, nej jag kan inte det där med kloning särskilt bra... :P Jo, jag tror också att jag vill fortsätta vara tjej. :D <3

2009-02-15 @ 13:46:19
Postat av: Anonym

sött gjort av er båda :)

när får jag börja kalla dig för data-madde?

håller med sara, föredrar också om du stannar som tjej :)

2009-02-15 @ 16:50:16
Postat av: rawbert

bra, glömde skriva mitt namn på ovanstpende kommentar, failbert!

2009-02-15 @ 16:50:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0