Do I have to fall asleep with roses in my hand? Would you get them if I did?

Jag har själv lagt märke till att många av mina inlägg nuförtiden består av citat från fina låtar. Detta beror på att jag inte är i närheten av att kunna formulera mig så vackert som många låtskrivare kan. Och det händer väldigt ofta att jag tänker "Åh, jag önskar att jag hade skapat den där fina meningen tidigare, innan den dök upp i den där låten..." När jag ska skriva något känner jag mig nästan alltid fast, begränsad. Det känns ju som att vad man än hittar på, kommer det vara ett plagiat. Det är redan skrivet, liksom. Förstår ni hur jag menar? Yikes, det måste vara tufft att vara låtskrivare...och författare.

Kommentarer
Postat av: AnnG

Jag förstår precis hur du menar, min vän! :)

2009-01-07 @ 17:33:55
URL: http://kastasand.blogg.se/
Postat av: Jessi

THAT'S JUST A BIG LOAD OF CR*P! Du ÄR ju en låtskrivare, remember? Tiddlers, tiddeli-ti...? ;) Saknar dig gullenuff!

2009-01-10 @ 01:50:39
Postat av: Madde

AnnG: Det är skönt att veta att du alltid förstår :) <3



Jessi: HAHA, ja vi skrev ju världens hitlåt! :D Åh jag saknar dig också. Vi ses senast i april, men jag vill gärna att du kommer och hälsar på. Jag kan visa London, jobbet... och så kan vi kanske partaja lite ;D <333

2009-01-11 @ 18:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0