Happy födelsedag!

Idag var det trettiofem år sedan världens bästa storasyster föddes. Back then var jag inte ens påtänkt, men kan ändå inte låta bli att känna mig lite gammal. För jag fyller ju faktiskt tjugo i år. Det tycker jag känns gammalt! Det är inte gammalt att vara trettiofem. För det känns som att man inte åldras alls under åren 30-39. Jag menar, hur mycket mer kvinna eller man kan man bli, liksom? Det är mellan 20 och 29 som allt sker, tror jag. Man mognar. Det är då det märks att man blir äldre och äldre.

Dock känns det lite skumt att tänka att om fem år är min syster fyrtio. Inget illa menat - det är bara åren som flyger förbi. Om någon ska ha panik så är det jag. Det känns som att jag måste skynda mig att göra något av mitt liv. För min syster har lyckats jättebra. Hon har en fin liten familj. Det hoppas jag att även jag själv lyckas skaffa i framtiden.

Jag vill avsluta med att sända tusentals pussar och kramar till Maria. GRATTIS! <3 (Och don't worry - om det är några som ska känna sig gamla i samband med din 35-årsdag så är det morsan och farsan. Höhö!)


Kommentarer
Postat av: AnnG

Åh, vad fint! Finare hade du inte kunnat skriva om hennes födelsedag :) Om jag var Maria skulle jag bli hur lycklig som helst!

2009-01-29 @ 16:28:18
URL: http://kastasand.blogg.se/
Postat av: Maria

Tack söta lilla du! <3 Har inte läst nåt här på mycket länge märker jag :S men det har ju hänt en hel del med familjen att jag knappt orkat starta datorn...

Puss & kram

2009-07-05 @ 23:49:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0