Modigt eller dumt?

Hej kära dagbok

Jag är supertrött men jag kan inte sova. Min kropp vill, men någon hemlig del i mitt huvud protesterar. Det är som Chris Martin sjunger; "When you feel so tired, but you can't sleep. Stuck in reverse." Och så vill jag bara fortsätta att citera denna låt. Det är liksom så vackert. Och så bra. För såhär är det ju verkligen;

"And the tears come streaming down your face
when you lose something you can't replace
When you love someone but it goes to waste
could it be worse?
"

Det är lördag nu. Och förresten - idag sa vi upp oss.

Tjottaheeeeej

Kommentarer
Postat av: AnnG

Oj jävvlar, här går det undan i svängarna!

2009-01-17 @ 10:17:38
URL: http://kastasand.blogg.se/
Postat av: jessica

varför sa ni upp er? :/

2009-01-17 @ 14:17:23
Postat av: lina

haha men förresten gjorde ni det? det var lite iförbifartennews ;)

2009-01-17 @ 15:34:43
URL: http://ramlad.blogspot.com
Postat av: Elin

Why?

2009-01-17 @ 17:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0