You took my breathe away. Wish there was a way I could make you understand.

Oavsett all förrvirring och allt krångel som uppstod då, känner jag att jag inte skulle ha något emot fler Ministry of sound-liknande äventyr. Jag tror inte att densombestämmer planerar att jävlas lika mycket med mig en gång till. Och jag tycker allt att jag har fått ta emot tillräckligt med smällar. Så man kan ju alltid hoppas!

Dessutom har det ju faktiskt varit mörkt hos mig alldeles för länge. Jag tror jag har ganska mycket att ge en annan, speciell människa och skulle gärna vilja undersöka om det stämmer. So bring it on... please. Om densombestämmer kunde ge mig något tecken på en ljusare framtid, lovar jag (nästan) att jag inte ska böna och be en gång till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0