Hungry heart.

Tumme is alive. Dock mår tumme inte särskilt bra. Still bleeding from being cut. Värt att märkas är att jag skar mig imorse. Borde det blöda fortfarande då? Hmm...

Jag lyssnar på en massa trevligt på Spotify. Det finns så mycket bra där ute så ja, jag vet inte vart jag ska ta vägen. I skrivande stund har jag 738 låtar på min spellista, som tar nästan två dagar att lyssna igenom. Måste nog skapa en lista där bara mina absoluta favoriter får vara.

Snart ska jag nog sova. Annars lär jag inte må så bra imorgon.

Kommentarer
Postat av: Amanda

det finns så sjukt mycket bra musik där ute. man hinner ju omöjligt lyssna in sig på allt. och samma sak med böcker och filmer; man KAN inte hinna läsa och se allt. jag känner mig lite otillräcklig, haha.

2009-07-04 @ 10:11:00
URL: http://charlice.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0