We all float on alright.

Det är som i en dröm. One that is not very trevlig, of course. Half asleep ser jag på hur kartonger mosas och fingret sakta men säkert möglar. Ska ett sår verkligen blöda drygt två dagar efter att skadan uppkom? Hmm...

Det var trevligt i Eskilstuna. Många trevliga personer som sällskap. Visst såg man en och annan pudding, men tyvärr var det de betydligt mindre puddingaktiga som gjorde moves. Det är ett mysterium varför det alltid är fel personer som söker kontakt - men har väl alltid varit så, antar jag. Höjdpunkten på Harry's var när Amanda (the birthday girl) tillägnades en Håkan-låt av ingen mindre än Bengt som spelade Daniel i Skilda Världar. Vi dansade på en liten scen och det var som att vi var kändisar. One minute of fame! And yes, one did get a hug from the man that one was very in love with when one was a little girl. Och yes, one is using the word "one" since one is strongly influenced by three lovely flickor som är hur söta som helst när de samtalar med varandra och kramas.

Och tack Annika och Håkan för taxi-resan!

Kommentarer
Postat av: Amanda, obviously

uusch, stackars fingret!

jag tror seriously inte att jag såg en enda pudding! utom möjligen han i röda byxor. men han hade bara snygga kläder, inget pretty face. :( men jäjä, jag fick ju en birthdaydance i alla fall. :D

det var verkligen minute of fame, det där! så häftigt!

höhö, the svenglish forevahh <3



tack för att du var med, jag hade en great fira-födelsedag-kväll! <3

2009-07-13 @ 12:21:43
URL: http://charlice.webblogg.se/
Postat av: Amanda, igen.

by the way, taxin, vi blev lurade! taxiresan skulle ha kostat 750 per bil! så vi får lite pengar tillbaka, höhö. :D

2009-07-13 @ 15:15:04
URL: http://charlice.webblogg.se/
Postat av: AnnG

Åh, jag hade också en crush på Daniel! Lyllo!

2009-07-13 @ 16:30:04
URL: http://kastasand.blogg.se/
Postat av: Sannus

my god, det låter som jobbet is haunting one ju! vad läskigt :s



jää, det var awesome ju! och häftigt med bengan med (; höhö. alltså jag tyckte han var så darn snygg när jag var liten och kikade på skilda världar, haha.



Jää, svengelska in ones heart liksom <3

2009-07-14 @ 03:38:47
URL: http://mondaymorning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0