Brunch the hell off!

Om fem minuter ska jag in till maskinen igen. Men än är det alltså fortfarande rast för lilla mig. Första nattskiften ever. Spännande värre. Vilken tur jag hade som on top of that även får jobba en timme längre än vad som var meningen. Tio timmar blir det totalt. Jag längtar till klockan slår 05.55 och en snäll människa byter av mig och jag får hoppa in i en bil som mamma kommit körande i. Ja, ni hörde rätt. Min mor insisterade på att få hämta mig klockan 6 på morgonen. Hon hade dåligt samvete över att hon inte skjutsade mig den bit jag hade att gå till jobbet idag. Den bit som tog fem minuter att gå. Min mamma är söt hon.

Förresten, kan inte Irland göra sin egen jäkla glass? 

"Everyone loves to munch a brunch." Det borde snarare stå "Brunch - because Irish people don't eat normal lunch."

Kommentarer
Postat av: AnnG

Vänta... du jobbar på.. Rollo 2? :P (Tänkte mig att ni gör den äckliga glassen brunch just nu :P)

2009-06-22 @ 09:54:46
URL: http://kastasand.blogg.se/
Postat av: Amanda

Hoppas att du överlevde natten och att du sover gott hela dagen nu!

2009-06-22 @ 10:54:51
URL: http://charlice.webblogg.se/
Postat av: Madde

AnnG: Rollo 2 är rätt. Och japp, precis som rubriken avslöjade är det Brunch vi gör. Den ställer till en massa besvär.



Amanda: Jag överlevde. Tiden gick förvånansvärt snabbt. Kan iofs bero på att maskinen krånglade som tusan ett tag. Det brukar få tiden att flyga förbi. Jag sov till 2, ska kanske ta en liten tupplur innan det är dags igen. :)

2009-06-22 @ 18:12:08
Postat av: AnnG

Brunch kan ju vara den äckligaste glassen ever!

2009-06-29 @ 13:13:39
URL: http://kastasand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0