I have got so much to give. I swear I do.

Jag är väldigt lätt att övertala. Eller snarare, att köra över. Och om det ingår flera sådana personer i ett sällskap blir det som det blir. Jag måste lära mig att säga nej. Jag måste sluta vara en sån jäkla people pleaser!

Men nu ska vi göra det bästa av situationen (och pengarna). Eller vad säger du, sambo? Vi kan kanske låtsas vara super models eller Jennifer Aniston eller någon annan snygg kvinna som är van att stå framför kameran... Allt detta kanske blir ett sätt att testa sig själv? För min del tror jag iallafall att the procedure kan vara till hjälp. Bättra på självförtroendet osv.

Kommentarer
Postat av: AnnG

Oj, jag förstår nada. Är very mucho nyfiken!

2009-03-15 @ 16:42:53
URL: http://kastasand.blogg.se/
Postat av: anna

hänger int med här riktigt haha:P vad ha hänt?

2009-03-16 @ 14:47:15
Postat av: Näddäly

Tell us more!

2009-03-17 @ 13:12:17
Postat av: Madde

Tjejer: Jag och Amanda övertalades att köpa ett häfte då man får vara toppmodell för en dag. suck ;P

2009-03-17 @ 19:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0