I want you so bad, I'm pushing my luck. It feels like being hit by a truck.

Igår när jag lyssnade på en av mina favoritlåtar fick jag en otrolig känsla inom mig. Den är väldigt svår att förklara. Men man kan kanske säga att jag kände mig mäktig, som att jag kunde göra vad som helst. Ingen kunde - ingen fick - stoppa mig. Jag ville kasta mig ut genom dörren och springa genom hela London och bara skratta och gråta och ja, jag vet inte vad.

Håller ni med om att något av det bästa som finns är musik på hög volym i hörlurarna? Du blir som en del av musiken. Musiken blir en del av dig. Och just när du lyssnar existerar inget annat än du och den allra finaste melodin.

Never believed that things happen for a reason
But how this turned out removed all my doubts

So believe that for you, I'd do it all over again
Do it all over again
All I went through led me to you
So I'd do it all over again

Kommentarer
Postat av: Sara

Det är lättare att supa in musikens alla sidor med hög volym. Dvs, det blir såååå många gånger bättre så :D

2009-03-03 @ 22:22:49
URL: http://sarapierre.blogg.se/
Postat av: Madde

Sara: Ja, musik är verkligen bäst då :) Men det krävs riktigt bra hörlurar eller högtalare för att det ska vara som allra, allra bäst :D

2009-03-03 @ 22:38:34
URL: http://maddyyyy.blogg.se/
Postat av: AnnG

Det är BÄST! Fast jag tycker att det går bra att vara i en bil med riktigt bra högtalare också, som den där gången coldplays "Fix you" spelades. När man liksom ÄR musiken! Wunderbart!

2009-03-04 @ 08:23:25
URL: http://kastasand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0