Ja, jag vet att jag är konstig.

Jag sitter här och tänker på en massa saker. Som vanligt. Fan vad kalla händer jag har, förresten. Nåja, det var inte det jag skulle skriva om.

Jo, jag kom precis på en grej. Jag ska nog gå och bli kär. I ingen alls. Jag ska bli kär i den där killen som finns nånstans i framtiden. Jag menar, vad är bättre än att vara kär? Men för att inte bli ledsen och olycklig får jag låtsas att min Ingen Alls är lika kär i mig som jag är i honom.

Så nu vet ni, att om ni om ungefär en månad träffar mig på stan hemma i Flen och tycker att "nämen oj vad Madde är kär" - då behöver ni inte fråga vem jag är kär i, för det vet ni ju nu.

Nej, vad tycker ni - är det inte dags för mig att sova?

Kommentarer
Postat av: lina

sleep tight märdilicous

2009-03-17 @ 21:01:26
URL: http://ramlad.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0