Jag lovar...

...jag tar emot dig om du faller. <3

Nu kan ni, som min kära sambo och jag, sluta oroa er över Robbert. Han svarade på Amandas mejl igår och sa att han har varit såååå upptagen, men att han mår fint. Men jag fattar inte. Kan man vara så upptagen att man inte ens hinner svara på ett sms? Då tycker jag synd om Robbert. Han måste ju ha grejer att deal with tjugofyrasju.

Nu börjar hemresan verkligen närma sig. Det känns som att den har krypit inpå. Det hela skrämmer mig en aning. Eller ganska mycket faktiskt. Vad ska det bli av mig när jag sitter hemma i Flen igen? Tänk om jag sitter där och känner mig helt misslyckad? Usch jag blir rädd när jag tänker sådär, så jag får fasen lägga av.

Jag är lite deppig. Har den senaste veckan haft migrän varje dag. Eller, jag vet inte om det är just migrän. Men det är en annan slags huvudvärk än den jag annars brukar ha. Och jag mår illa samtidigt som jag har ont. Vad ska jag göra? Vill inte dras med detta den sista tiden jag spenderar i London. Det skulle vara så trist...

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Du oroar dig som vanligt om vad andra skall tycka och tänka!

Skit i andras åsikter. De är oftast bara avundsjuka. Du har gjort din grej och gjort det bra! Du kan ju alltid vara med Maria och Totte om dagarna. Maria behöver verkligen hjälp då hon har blivit sjukskriven redan pga ont i magen.

Totte har just nu RS så han är rätt dålig men han skall vara bra tills de flyttar ner.

Han har varit på sjukhus måndag, tisdag och idag.

Behöver hjälp med andningen.

Stå på dig tjejen!

Du är så fin precis som du är!!!!

2009-03-18 @ 13:20:29
Postat av: AnnG

Men Madde!! Nu blir jag arg här! Du har väl ingen som helst anledning att känna dig misslyckad!!

2009-03-18 @ 20:36:24
URL: http://kastasand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0