Shurrupp-shuruuuuuuu-wåhååååå

I helgen har jag umgåtts med den trevliga familjen Wahlström/Persson. Secondhandaffärer, båt på Themsen, promenader i London och Grenwich och en massa mat. Idag åkte de hem. Men vi är inte lonely om ni nu trodde det, då Anna och Jenna anlände igår. De är för närvarande ute och far på stan. Själv är jag helt slut i huvudet. Funderar på att sova ett tag. Men orkar inte ta mig till sängen. Höhö.

Om endast 29 dagar knackar jag på dörren till Januarivägen 41 B. IS THE WORLD UPSIDE DOWN OR WHAT?! WHEN DID IT COME TO THIS? VARFÖR SKRIVER JAG PLÖTSLIGT MED VERSALER?

Kommentarer
Postat av: AnnG

JAG ÄLSKAR NÄR DU SKRIVER MED VERSALER!

2009-03-22 @ 21:04:35
URL: http://kastasand.blogg.se/
Postat av: Malin

Sv: Ah vad roligt att du lamnade en kommentar! Jag har snappat upp via facebook att Amanda befinner sig i London men mer info an sa har jag inte haft. Kul att aka tillsammans, och ja da, McFly ar val det som dominierar mitt liv. Var och hamtade upp biljetterna till Newcastle giget idag - front row, saklart. Vi ar lite crazy. Trivs bra i England och kommer inte flytta tillbaka, sen sa blir det nog inte Newcastle sa lange till, det ligger sa langt bort. Trist att flytta hem! Har ni nya planer?

2009-03-22 @ 21:44:52
URL: http://piccadillytears.blogg.se/
Postat av: Malin

Sv: Crazy som i att vi sover utanfor the box office i 24 timmar for att fa front row. Vi har front row till Newcastle, Ipswich och Croydon. Sen ar Hammersmith standing, sa vi far campa utanfor en natt innan giget bara, sa blir det front row det med. Vi har 2nd row till Glasgow. Har vi tid sa ser vi sa manga av spelningarna som mojligt. Bade jag och min basta kompis har i England hjalper McFly med deras officiella hemsida och har lite speciella kontakter. :) och det ar ju alltid trevligt. Du kommer fa det jattekul i Oxford. Det finns ingenting som slar McFly live!

2009-03-22 @ 22:31:59
URL: http://piccadillytears.blogg.se/
Postat av: Madde

AnnG: OKEJ DÅ SKA JAG KANSKE FORTSÄTTA MED DET - ELLER VAD TYCKER DU? ;)

2009-03-22 @ 23:51:09
Postat av: Näddäly

VERSALER ÄGER!

2009-03-25 @ 22:27:18
URL: http://flourtanten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0