Videogalan 2009.

Idag fick jag ett mejl där det stod att jag har dragits som vinnare i en tävling. De ville att jag skulle skriva min adress så de kan skicka min vinst. Först förstod jag ingenting. Har jag deltagit i en tävling? Sedan sökte jag på "Videogalan 2009" på google, och kom in på videogalan2009.se, en sida jag kände igen. Där ska man rösta på sina favoritfilmer i olika kategorier. Och det gjorde jag för ett tag sedan. Och nu verkar det ju sannerligen som att jag har vunnit!

Om några veckor ligger antingen en iPhone, DVD-filmer, nedladdningar eller biobiljetter i brevlådan på Januarivägen. Eller kanske alla dessa saker? Okej, att tro att jag ska få allt det där är en aning saftigt. Jag har i alla fall ingen aning om vad jag kommer att få, men man kan ju alltid hoppas på en ny telefon. Höhö.

Kommentarer
Postat av: Sannus

ohmy, vad sjukt, inte ofta man vinner sånt direkt :D

2009-03-11 @ 18:28:53
URL: http://mondaymorning.blogg.se/
Postat av: Madde

Sanna: Nej, precis! Jag blev chockad :D

2009-03-11 @ 18:49:37
Postat av: rawbert

Dang! Fan vad roligt :D

Jag som tyckte jag var ball för att jag vann biobiljetter till Watchmen, men detta är lite mer najs

2009-03-11 @ 20:45:29
Postat av: Sara

iPhone skulle ägt! <3

2009-03-11 @ 22:30:47
URL: http://sarapierre.blogg.se/
Postat av: Madde

Rawbert: Haha, men jag kanske också vinner biobiljetter. Har ingen aning om vad det blir. Så det ska bli spännande att se sen :)



Sara: Jaa, verkligen. Men jag vill inte get my hopes up. :P

2009-03-11 @ 22:46:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0