You're the one that I want.

Igår vandrade tre tjejer genom Soho. De kom fram till Piccadilly Circus och valde sedan att svänga in på en liten sidogata. En bit in på denna gata ligger Piccadilly Theatre, där de för närvarande sätter upp musikalen Grease. Vi bestämde oss för att kika på priserna och fråga om de kanske hade några biljetter kvar till kvällens föreställning. Lite spontant sådär. Och kvinnan i biljettluckan sa att hon hade biljetter kvar i alla prisklasser. Vi sa att vi kunde nöja oss med att sitta på raden längst bak, för £15. Då sa hon att det fanns ett par lite bättre biljetter kvar, för £19.50. Sådana biljetter de bara kan sälja samma dag som föreställningen. Nämligen biljetter till front row. Såklart slog vi till. Och sedan satt vi där halv åtta, allra längst fram, och njöt av en underbar föreställning. Höhö, så det kan gå!

Förresten kommer vi nog inte ha något internet fram till den 17 april. En av våra grannar skriver över abonnemanget i sitt namn, och det tar ett par veckor innan det ordnar upp sig. Jippie liksom. Så jag kommer nog inte uppdatera bloggen särskilt ofta framöver. Inte heller lägga upp bilder i min bilddagbok. Eller svara på mina mejl. Eller vad mer jag nu brukar göra.

Imorgon är det någon som fyller 18. Nej, jag har såklart inte glömt det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0