Is it true?

Denna låt växer i mina öron ju mer jag lyssnar på den. Det beror nog mest på Yohanna's fantastiska röst. Första gången jag hörde låten tyckte jag att den var ganska trist. Men nu tycker jag att den är vacker. Visst vill jag att Malena Ernman ska vinna, men det är ändå helt okej om vinsten skulle gå till Island detta år. Mycket skit finns det som vanligt i ESC, vilket gör att de som verkligen är duktiga sticker ut. Vad tycker ni?

Förresten måste jag understryka en sak. Det finns ett speciellt sätt att sjunga som jag är väldigt svag för. Och vid 2:46 sjunger Yohanna precis så. Förstår ni vad jag menar? Snälla, säg att någon förstår... Rösten faller ner, utan skarv. Så underbart fint. Det var iofs ännu finare under semifinalen. Då var det bloody perfect! Mys.



Kommentarer
Postat av: rawbert

helt ok låt faktiskt, hon ser väldigt Disney ut men det kan väl gå det med!

2009-05-15 @ 08:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0