Lost with no direction.

Imorgon ska jag vakta barn. Upp halv sju. Jag skulle inte sitta uppe sent ikväll. Men här sitter jag.

Idag har jag lyssnat sönder en låt. Men jag skäms för mycket för att erkänna vilken det är. Eller, det är väl mest artisten som gör det hela pinsamt. Nåja...

Nej, nu ska detta pucko sova. Skulle behöva ett slag i huvudet så jag kunde somna snabbt. Annars blir det som vanligt så att jag ligger och tänker för mycket. Och sedan drömmer jag konstigt.

'How on earth could I be anymore obvious? It never really did and now it's never gonna happen with the two of us.'

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ingen fara maddy, bara att erkänna. Jag vet att du lyssnar på Lasse Stefanz, det gör jag också :)

2009-05-19 @ 22:50:50
Postat av: rawbert

det var alltså rawbert som skrev föregående kommentar

2009-05-20 @ 00:03:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0