Make me dream of you.

Jag vill så gärna känna "Wow! BAM!" när jag träffar någon. Och vet ni vad den främsta anledningen till detta är? Jo, jag är rädd för scenariot att jag börjar gilla någon jag inte vill gilla. Hua vad hemskt att vara tvådelad! Jag menar, tänk om jag exempelvis hade börjat gilla min irriterande granne där borta i England. Fytusan. Jag hade hellre hoppat utför ett stup. Inte bara pga det lidande som åsamkas mig själv om jag gillar någon jag inte alls gillar egentligen, utan också för denna persons skull. Det kan ju inte vara kul att vara flickvän till någon som inte ens vill tycka om en!

Jag var faktiskt seriously rädd att det skulle bli sådär gällande grannen. Ohmy vad skönt att det aldrig blev så! Vad hade det annars blivit av mig?

Kommentarer
Postat av: Amanda

hahaha, jag visste väl att det fanns någonting bokomliggande som gjorde att du ogillade mannen ännu mer. :P

2009-05-21 @ 10:19:05
URL: http://charlice.webblogg.se/
Postat av: lina

hahaha jag visste att du hade en crush på robbert med två b!!

2009-05-21 @ 11:24:21
URL: http://ramlad.blogspot.com
Postat av: Madde

Amanda: Njaa alltså, det var nästan bara det faktum att han var så jäkla irriterande som gjorde att jag ogillade honom.. :P



Lina: Men du är ju dum! Jag förklarade ju just att jag tack och lov INTE gillade honom! Hade hatat mig själv om det blivit så. Men iofs tror jag aldrig att det hade kunnat blivit på det viset ändå eftersom jag ogillade honom så mycket. Han är tvärtemot en sådan person jag kan gilla!

2009-05-21 @ 14:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0