Strange but true.

Är det inte konstigt av mig att jag tvekar att avbryta irriterande nyhetsbrev från diverse brittiska siter? Jag hade kanske användning för dem för några månader sedan, men nu bor jag ju inte i London längre och har därmed svårt att närvara på skumpartyn på elektroklubbar eller olika konserter. Jag frågade just mig själv varför jag inte avbrytit ännu, och den enkla anledningen är att jag vill ha något som påminner mig om min tid i England. Men varför väljer jag detta? Är det inte bättre (och framför allt mer logiskt) att fokusera på annat som brings back memories? Hmm...

Förresten, rulla ner till inlägget om Yohanna från Island och läs det jag har lagt till. I long for someone to understand me!

Och oh yes, thank you!

Kommentarer
Postat av: lina

duu, jag om någon vet hur svårt det är att släppa taget om dåtiden! det är fan sjukt hur mycket skräp jag har som jag inte kan göra mig av med! både rent fysiskt och mer in my mind..

2009-05-20 @ 09:20:03
URL: http://ramlad.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0