But I just feel too tired to be fighting.

fy. fan. så, nu har jag fått det sagt.

Idag höll jag mitt argumenterande tal om att man bör få tacklas inom damhockeyn. Det gick bra.

Jag fryser, är dödshungrig och trött. Jag kan ju göra något åt alla dessa otrevligheter, kanske nästan på samma gång. Iallafall de första två. Det är lite svårt att äta när man sover. Det första jag ska göra är hursom att äta. Men jag måste vänta på att kycklingen tinar. Jag kanske ska passa på att tina ismuren runt min själ när jag ändå är igång?

I wake up
It's a bad dream
No one on my side

Kommentarer
Postat av: a

bra att det gick bra madds! <3 see you soon!

2009-11-30 @ 18:15:06
URL: http://charlice.webblogg.se/
Postat av: Sannus

jeej! vad skönt att det gick bra indeed och skönt att du kan tycka/se det själv med :D (jag misstänker att du brukar vara lite för självkritisk nämligen)



alltså, så hemskt ibland att vara tvungen att laga mat åt sig själv och ta hand om sig själv i allmänhet :p det var lite sorgligt idag när jag insåg att det är första december och jag inte har någon chokladkalender för mamma alltid brukar köpa det. Blev lite deprimerad. Men - hon ringde och det väntar en på mig där hemma - wiho :D haha

2009-12-01 @ 20:05:06
URL: http://mondaymorning.blogg.se/
Postat av: M

amanda: jaa snart ses vi :D <3



sanna: hehe jaa jag är nog ganska mycket så (A) åååh chokladkalender <3

2009-12-02 @ 15:06:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0