I'll go crazy if I don't go crazy tonight.

Jag är hungrig. Måste duscha. Och läsa essäer. Det känns bra idag. Jag ska få arslet ur lägenheten ikväll och träffa Sara för bio och annat mys. Oj, det regnar. Men det är ju bara mysigt.

Imorgon bär det av hem till Flen. Ska sitta i knä hos les parents. Det är nog det jag saknar mest av att vara liten. Att få sitta tryggt i knä hos mamma eller pappa. Men blir man nånsin för gammal för det? Detta ska alltså testas.

Idag fyller mamma och min brorsdotter Julia år. Femtiotre och två år är de nu. Vad tiden går fort. Emilia och Ebba är redan fyra. Om åtta dagar är även Totte två. Pappa är femtiosju. Mina syskon är trettiofem, trettiotre och arton. Och jag är tjugo.

Kommentarer
Postat av: Sara

Så mycket tankar, sötis. Otur att du åker hem. Förstår såklart att du behöver vara hemma för att fira dina familj. Hade dock glömt bort att dom fyller. Trist, jag ska till Uppsala :/ <3

2009-11-11 @ 23:25:20
URL: http://sarapierre.blogg.se/
Postat av: Jessi

Och tillsammans är ni 228 år! =) skapligt. Way to go, the Såudörbörg fämilly. Sa ju att jag skulle sakna dig :( hoppas att du fått sitta i knät! Pöss <3

2009-11-14 @ 12:26:11
Postat av: blondhår (fråga pesti)

haha jessica, vilken liten nörd! <3

2009-11-18 @ 12:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0