Let me make my own pattern.

Jag vet att det finns där. Är det inte härligt? :)

I helgen är jag ensam här i lägenheten. Jessica är hemma i H-näs. Jag vill gå på bio. Jag vill också se på Pip-Larsson och julkalendern med Pelle Svanslös. Synd att de inte fanns på Åhléns. Istället fanns Macken och första filmen om Johan Falk att köpa. Och det gjorde jag, med mitt ena presentkort. Snart är det Idol. Sen ska jag nog se någon av DVD:erna jag köpte. Vad ensam jag kände mig, plötsligt. Men jag klarar mig nog.

Kommentarer
Postat av: a

naw. jag tycker det låter ganska mysigt med film och tv och sånt. och snart är jessica tillbaka. :)

2009-11-07 @ 16:31:25
URL: http://charlice.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0