När någon läser Jessica istället för det riktiga ordet ångest.

Möh vad jag är trött. Och hungrig. Wow, framsteg!

Imorgon ska jag upp klockan sju. För min del är det snarare som kl fyra, eftersom jag blivit oförskämt van vid att inte stiga upp tidigt särskilt ofta. Hur som haver, jag ska till tandläkaren som ska laga ett hål i min ena framtand. Tummen upp för Madeleine med hål i tanden! Å andra sidan.. tänk själv på hur länge sedan det var du besökte tandläkaren. Kanske har du en massa hål? Det var knappt att jag vågade gå dit förra gången, men som tur var hade jag bara ett hål och inte sjuttioelva som jag hade trott. Jag förstår om det känns jobbigt, helt enkelt.

Jag älskar melankolisk musik utan lyckligt slut. Inbillar mig att man kan överföra lite av sina egna problem på den där låten. Eller att problemen sipprar ut ur själen när man lyssnar.

Woke up
wished that I was dead
with an aching in my head.

And the world spins madly on.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0