Now that I don't miss you anymore.

När man ger upp, lever plötsligt hoppet igen.

Eller så gör det inte riktigt det. Men man klamrar sig ändå fast vid vad man får.

Research idag. Det var intressant i början, men sedan blev jag så trött på mikrofilm, Lasermannen, Carl Bildt (hur han nånsin kunde bli stadsminister är förresten beyond me. till att börja med ser ju karln ut som en påse nötter!) och framför allt Birgit Friggebo. Bara namnet gör att man inte kan ta kvinnan seriöst! Och allsång med "We shall overcome" under ett tal till rädda invandrare, jikes. Vad trött jag blev, som sagt. Sen cyklade jag hem. Vet inte hur jag lyckades, men plötsligt låg jag innanför dörren. Lax och underbar potatis och jag blev lite piggare. Men sen somnade jag på mage på sängen. Nu sitter jag här och försöker hålla mig vaken så jag kan sova i natt.

You're superficial, I'm a misfit.

Kommentarer
Postat av: lina

haha carl bildt är ju cool

2009-11-27 @ 17:28:36
URL: http://ramlad.blogspot.com
Postat av: M

lina: jag har uppfostrats till att tycka att han är en idiot, och det hänger kvar än. självklart har jag bildat min egen uppfattning nu och de tal och artiklar jag har sett stöder detta. visst, han var lite rolig den där gången han hade en ful kostym, och kanske kan han ses som en bra politiker ur vissa synvinklar. men han har sagt så underliga saker och är så självgod (jag gillar inte de som är självgoda = jag gillar nästan ingen politiker).

2009-11-28 @ 00:08:45
Postat av: Sanna

"till att börja med ser ju karln ut som en påse nötter" - loves it, obviously! <3

2009-12-01 @ 20:07:02
URL: http://mondaymorning.blogg.se/
Postat av: M

Sanna: jaa jag misstänkte att du skulle gilla det ;D

2009-12-02 @ 15:07:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0