The battle is... won?

Hur kommer det gå imorgon? Ski-cross, det visste jag ingenting om förut och nu vet jag bara lite mer än ingenting. Ski-cross, det ska jag hålla ett tal om imorgon. Fyra minuter ska det vara. Ski-cross, det ska jag hålla ett tal om imorgon och samtidigt bli filmad. Snacka om att möta sina rädslor. Tala inför grupp och filmas samtidigt. Kom tillbaka när ni tvingas göra något liknande i skolan. Men jag vet inte, kanske växer jag efter detta.

Nu ska jag lägga mig i sängen, läsa igenom mina fakta och se om det blir nåt tal av det hela.

Sedan ska jag sova och återigen drömma om en korsning mellan min nya Orlando (förresten, jag minns att jag kallat Bradley Cooper för min nya Orlando, men kan man inte ha en i varje land?) och charmknutten från SA. Han höll om mig och pussade mig i nacken. Har man ingen på riktigt som gör sånt är det väl tur att det finns tillgängligt i drömmarna. Och effwajaj, jag brukar kunna bestämma vad jag ska drömma. Ska alltså försöka frambringa samma dröm igen. Det blir dock alltid lite (mycket) skruvat. Men sen är ju alla mina drömmar skruvade nuförtiden.

Så hemskt sorgligt det är att det bästa jag har varit med om på länge, det hände i en dröm.

Kommentarer
Postat av: AnnG

Klart att du vaxer fina du! Och du, det basta sattet att inte vara radd for nagot ar genom att gora det! Snart kommer du aga pa att tala infor grupp, var sa saker! :D

2009-11-09 @ 03:46:10
URL: http://kastasand.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Jag var inte så bra idag tyvärr. :( men det känns bra att du finns och tror på mig :) hoppas du har det bra, älskade vän! <3

2009-11-09 @ 18:35:07
Postat av: Camilla

Jag ska också bli filmad om två veckor. :/ Varför liksom? Överlevde du?

2009-11-09 @ 19:04:23
Postat av: Madeleine

uschdå! jag överlevde, men det knappt :P

2009-11-09 @ 20:19:02
Postat av: Elin J

Jag har också blivit filmad. Tre gånger förra året när jag hade redovisning. Det är ju hemskt att kolla på sen! :S Gick det bra Maddu?

2009-11-10 @ 22:41:06
Postat av: Madeleine

uschdå! jag har inte sett min redovisning än, men det känns iaf som att det gick ganska dåligt. :P

2009-11-11 @ 00:46:27
Postat av: Sara

Jag tror att man växer än aning genom att möta ens rädslor. Dock tror jag inte på att göra det under tvång. Jag tror att det behöver vara på ens egna villkor. Annars är nog risken att det bara blir värre faktiskt. Att rädslan blir större.

2009-11-11 @ 23:28:39
URL: http://sarapierre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0