Would you ever be my, would you be my f*cking boyfriend?

the bird and the bee. Reminds me of London.

Ibland får jag så himla fina kommentarer här i bloggen. De värmer verkligen mitt lilla hjärta, ska ni veta. Jag har så svårt att svara på dem. Svaret måste ju vara minst lika fint, liksom. Och det går oftast inte. Fasen vad mina vänner är fina!

Hade planerat att stiga upp tidigt imorgon. Får se hur det blir med den saken. Men jo, man kan inte sova till halv ett. Även om hela kroppen skriker efter sömn när man vaknar. Och även om man drömmer fina saker. Även om man drömmer om mig och dig och en solstänkt gräsmatta och fingrar som fastnar i det där underbara, rufsiga edward-håret.

Kommentarer
Postat av: Sara

Ibland mår man bra av att få sova länge och drömma. Jag vet att jag sover alldeles för länge och har det där underbara Edward-håret att rufsa om när jag vaknar på morgonen. Ändå känner jag att den där fina drömmen, som man nästan bara minns om man sover länge, är det där lilla extra :)

2009-11-18 @ 15:57:48
URL: http://sarapierre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0