I'm pink and black and blue for you.

Först vill jag bara passa på att tycka lite synd om mig själv. Jag hostar som en jag-vet-inte-vad. Det går inte över. Och det bryter heller inte ut i någon riktig förkylning. What the heck, liksom.

Jag börjar bli hungrig och ska nog fråga Jessica om vi inte ska äta middag nu. Köpte bag in box-vin idag. Första köpet på Systemet EVER! Kändes underligt. Det har ju alltid varit någon annan, aldrig jag. Det fick mig kanske att känna mig lite vuxen. Men bara lite.

Måste nämna en lite rolig grej. Under reccentiorsmottagningen och gasquen såg jag en viss man hela tiden. Han var liksom överallt. Och när jag lämnade Josse på stationen i söndags var han där. Idag när jag cyklade till stan stod han vid sin cykel och pratade i telefon, nästan hemma hos mig. Is someone trying to tell me something?

Åh, nu kom Bruises med Chairlift på Spotify. Min långa lista är på shuffle och ändå kom den. Exakt ett år efter att jag upptäckte den och Sara skickade den till mig. Åh, den är så mycket London för mig. Lyssna på låten, den är underbart mysig.

Jag springer och springer. En dag ska jag komma ifatt dig och ta din hand. Sedan ska vi tillsammans vandra över ängarna.

Kommentarer
Postat av: S

it must be a sign!

2009-10-13 @ 11:15:27
URL: http://mondaymorning.blogg.se/
Postat av: Amaaaanda

mhm, must for sure be a sign!

2009-10-13 @ 20:57:02
URL: http://charlice.webblogg.se/
Postat av: Sara

Sara som i jag? :o Lite läskigt mycket sammanträffanden tycker jag. Verkar faktiskt som någon där uppe försöker säga dig någonting.

2009-10-21 @ 13:27:28
URL: http://sarapierre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0