The first thing I want never comes.

Idag har jag skrivit en massa. Logosargumentationsuppgiften är definitivt den svåraste skrivuppgiften hittills på denna delkurs. Hua. Men vi får se hur det blir. Jag lär väl få en del kritik, men det är meningen att man ska revidera den sen och visa på utveckling i skrivprocessen osv. Nåväl.

Idag upptäckte jag, lite till min förtvivlan, att jag gillar ytterligare en låt med... Jesse McCartney. För några år sedan förälskade jag mig i Beautiful Soul, eller ja mest  i texten. Och nu heter den nya kärleken How do you sleep. Jag vet, det är very boyband. Denna låt är en blandning av boyband och RnB. Jag brukar inte gilla något av dessa särskilt mycket (förutom dear old Backstreet Boys och Westlife som man of course måste älska, och någon låt av Rihanna) men jag tycker den är så söt. Jag vill dansa.

Kommentarer
Postat av: AnnG

Haha Märd! På vilket sätt hamnar Rihanna i boyband-genren? ;P



PS. När jag läste det här letade jag upp "How do you sleep" på Spotify. Sitter och lyssnar nu. Den är lovande indeed! :D

2009-10-08 @ 23:05:06
URL: http://kastasand.blogg.se/
Postat av: Madde

AnnG: alltså.. rihanna hör till RnB. jag skrev ju "inte gilla något av dessa" :) jaa visst är den söt?

2009-10-08 @ 23:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0