Coolaste killen i stan!

Jag har en vän jag lärt känna genom Jessica. Han heter Ragnar Hägg. Ragnar är så fruktansvärt cool. Han ska nämligen vara med i Alcazar-Andreas kör i Körslaget, som snart drar igång. Fattar ni! Ragnar var en av endast 20 Uppsala-bor som valdes till kören. Och han förtjänar det verkligen, då han är helt grym på att sjunga i kör. Ragnar är min nya idol. Ragnar ska vara med i TV. Ragnar kommer bli känd. Ragnar är banne mig coolaste killen i stan. (OCH! Han kommer ju från Flen egentligen. Eller ja, typ. Malmköping...)

Kommentarer
Postat av: lina

haha go ragnar!

2009-09-20 @ 09:42:32
URL: http://ramlad.blogspot.com
Postat av: rawbert

Jaha, otipppat... en bekant till mig, Ida Widberg från Flen, ska också vara med i Körslaget och tävla i Alcazar-Andreas lag för Uppsala. Haha liten värld :D

2009-09-21 @ 11:24:15
Postat av: Madde

haha två från Flens kommun! :D

2009-09-21 @ 13:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0