I'm your biggest fan.

Waaah! Noomi Rapace är typ coolast ever. Och så är hon ju gift med Ola. Status! Jag längtar efter att se film nummer två i Millenium-serien, som kommer på bio 18 september. Svensk film blir bara bättre och bättre. Denna gång kan man tacka Hasse Alfredson och hans gener. Det är ju sonen Daniel (en närmast exakt kopia av sin far, till utseendet menade jag då) som regisserat.

Idag under seminariet diskuterade vi monkey-man G.W. Bush och hans tal vid nine-eleven. Hur den där personen fick vara president är beyond me. Och USA och deras patriotism! Nåja, det finns mycket att säga fy och usch över. Klart är iallafall att jag inte är emot de olika konspirationsteorierna som kommit fram. Visst vill man egentligen inte att de ska vara sanna, men det är faktiskt mycket skumt som händer i världen. Vem vet? Vi kanske ständigt luras av ett gäng puppet-masters som pekar på och skrattar åt oss. Vad vet vi vanliga dödliga om vad makthavarna egentligen är kapabla till?

What if we are living our own Truman Show?

What I've done is who I was,
perhaps even who I am.
But it's not who I'll be.


Kommentarer
Postat av: AnnG

Noomi ja! Hon är typ min idol!

2009-09-16 @ 20:46:40
URL: http://kastasand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0