Bono wears tinted glasses (probably even when he's in the shower) and should be made president of the world.

Ännu en konferens med studenter vid Stanford University är avklarad. Min lilla grupp fick analysera Bono's tal vid National Prayer Breakfast 2006 som ni kan se här om ni vill. Och jag rekommenderar att ni gör det, för det är awesome. Bono är awesome på många sätt, och inte bara som musiker. Han bryr sig verkligen, det är inte bara en fasad.

Är lite illamående. Kan bero på att jag råkade andas in lite frätande propplösare förut. Najs!

Snart är det Valborg. Jag tycker väldigt illa om Valborg. Valborg kan man allt ta och skjuta upp på obestämd tid, tycker jag.

Kommentarer
Postat av: AnnG

Vad är det där Stanford University ni får syssla med? Låter coolt! :D

2010-04-27 @ 14:26:33
URL: http://kastasand.blogg.se/
Postat av: amaaanda

haha, oj, propplösare, det låter som att ni har lite action där borta i uppsala!

varför har du valborgsångest? har du några plans eller är det brist på plans som ger ångest?

2010-04-28 @ 13:07:44
URL: http://charlice.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0