We're in a race against time and time might be winning.

Det finns inte särskilt mycket att skriva om här. Jag sover (gärna), äter (ibland), spelar social tjej i skolan, läser både det jag ska och det jag inte har tid med egentligen, lyssnar på musik samt ser filmer (ofta på bio - faktiskt till den grad att Bioklubben uppgraderade mig till Guldmedlem!) och tv-serier.

I sommar ska jag åter riskera att förlora ett par fingrar, då jag återvänder till GB. Tredje sommaren blir det, och jag har fortfarande ingen koll på hur saker fungerar. Man kan åtminstone inte kalla mig expert.

Har ont i magen för att jag inte vet om jag kommer ha någonstans att bo här i Uppsala efter sommaren. Vi måste ta tag i situationen och göra det vi kan. Vill inte att det ska vara som vanligt. Att jag väntar på att andra ska göra det jag borde (hjälpa till med att) ta tag i. Kan hursomhelst inte låta bli att undra varför det ska vara så svårt för studenter att få boende. Varför man måste stå i kö i typ 10 år innan man har en chans. Skäms på er som kan göra något åt det, men som uppenbarligen inte gör ett skvatt!

I oktober får jag nosa på det finaste som finns. Härlig tanke.

Kommentarer
Postat av: amanda

vad trevligt med update!!

det där med boende löser sig på något sätt! så det så! hur länge har ni stått i kö nu liksom? och hur lång tid brukar det ta ca?

2010-04-20 @ 23:43:43
URL: http://charlice.webblogg.se/
Postat av: M

Svar: http://www.uppsalahem.se/UAH_Templates/Page____11567.aspx



vet inte hur det där stämmer med verkligheten, men så där ser det alltså ut hos uppsalahem :P

2010-04-21 @ 15:18:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0