I'd rather hurt than feel nothing at all.

Igår öppnade Tilda mina öron och mitt hjärta för Andrew Belle – In My Veins - Feat. Erin Mccarley och jag kunde inte göra annat än gråta över dess skönhet. Det kanske inte var den bästa låt för mig att upptäcka med tanke på allt som snurrar i mitt huvud just nu, men det är en av de bästa (vackraste) låtar jag hört så jag kan inte känna någon ånger. Ibland hittar man sådant som når in på djupet av ens själ innan man ens hinner blinka. Sedan citerar man och markerar det som är särskilt fint eller träffande.

Jag undrar ibland vem eller vad jag hade varit utan dessa ögonblickliga känslostormar. Ett skal?

Oh you're in my veins
and I cannot get you out.
Oh you're all I taste
at night inside of my mouth.
Oh you run away
'cause I am not what you found.

Oh you're in my veins
and I cannot get you out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0