Isn't it obvious?

Har ändrat litegrann här i bloggen. Vad tycks? Funderar även på att radera vissa inlägg från denna sommar. Dels är de nog för negativa för att ge en rättvis bild av allt som hänt. Men mest vet jag inte vad jag skulle göra om du läste dem. Jag skulle verka galen. Det kan verka som att jag har en massa seriösa känslor för en person, men så enkelt är det inte. Det är oerhört svårt att förklara hur jag tänker, men jag tror mer att mina inlägg handlar om en analys av mina känslor för situationen i allmänhet. Ändock skulle jag alltså verka galen hos den som inte känner mig väl - hos dig. För saker kan så lätt feltolkas. Och jag vill inte riskera att skrämma bort dig för alltid.

Okej, inlägget med alla minnen kan väl inte direkt feltolkas. Å andra sidan måste man väl få minnas och vara lite fixerad vid det som är fint, utan att det medför att man är kär och galen?

Kommentarer
Postat av: amanda

pretty! en liten londontouch på det hela också liksom, jag gillar det!

finns det någon risk att personen ifråga läser här? jag håller med om att det kanske skulle kunna misstolkas, men om det är mindre troligt att personen läser känns det onödigt och synd att radera massa fina inlägg.

2010-08-13 @ 08:29:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0