När livet räcker dig ett test.

Tänker ändra header här i bloggen när jag orkar. Är fruktansvärt trött just nu. Förmodligen var jag spänd inför besöket i mitt nya hem. Det nya hemmet var inte direkt awesome (gammal spraymålning på elementet och fettfläckar på väggen - som dock ska åtgärdas, men när?), men det kan det kanske bli till slut. Awesome, alltså. Fick inte direkt det bästa första intryck man kan få av sina korridorskompisar. Höll på att få spader när jag såg det skitiga allrummet och köket. Och en sak säger jag bara: jag tänker ALDRIG städa upp efter någon annan. Antar att jag får våldgästa mina Flogsta-vänner om allt känns skit. Tur är det väl då att jag har bestämt att jag ska sluta må skit.

Kommentarer
Postat av: a

usch, hoppas att korridorsfolket är bättre än vad de verkat hittills. träffade du på någon?



har varit dålig på att kommentera på sistone, men jag läser såklart flera gånger per dag och jag hjärtar dig och jag tror på att du kan flyga och allt det där. så du vet.

2010-08-12 @ 09:43:37
URL: http://charlice.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0