All I need is a time machine. A one way track 'cause I'm taking it back, taking it back.

Nu ligger mer än hälften av min garderob på golvet i väntan på att jag ska testa om jag fortfarande kan ha vissa saker och om jag verkligen kan skiljas från andra. Nu ligger mitt gamla jag på golvet i väntan på att jag ska ta nya tag.

Men blä varför skriver jag blogg mitt i natten när jag är hur trött som helst? Borde läsa Processen tills jag somnar istället. Föreläsning kl 12.15-14. Tur att jag får äta sushi därefter.

Och på tisdag ska jag förtrollas av en fantastisk dam vid namn Robyn. Undrar om jag kommer dras med i nån slags galen dans när hon kör igång, eller bara kommer stå där och stirra. Spännande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0